Publicitatea
reprezinta activitatile si procesele de creare, comunicare, transmitere
si schimb de oferte care au valoare pentru consumatori, clienti,
parteneri sau societate, in general.
Pentru
afaceri, publicitatea reprezinta procesul prin care companiile creeaza
valoare so construiesc relatii puternice cu consumatorii, cu scopul de a
capta in schimb valoare de la consumatori. Aceasta activitate presupune
practic crearea de de valoare, solutii si relatii fie pe termen scurt,
fie pe termen lung cu o companie sau un brand, generand strategii care
necesita tehnici de vanzare, comunicare in afaceri si de cercetare si
dezvoltare. Este un proces integrat prin care companiile dezvolta
relatii puternice cu clientii, creand in acelasi timp valoare atat
pentru ele, cat si pentru consumatori.
Prin publicitate
este identificat consumatorul pentru a-i satisface necesitatile in
vederea pastrarii acestuia. Avand consumatorul in centrul activitatilor,
marketingul reprezinta una dintre componentele majore ale
managementului in afaceri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu